Politica de returnare

Întoarcere:

Dacă, din orice motiv, doriți să returnați un articol, oferim o garanție de returnare a banilor pentru 30 de zile.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul trebuie returnat în ambalajul original împreună cu factura originală în termen de 30 de zile de la achiziție pentru o rambursare completă a prețului de achiziție, minus transportul. Sunteți responsabil pentru costul transportului de retur.

Pentru a facilita procesul de returnare, trebuie să utilizați Formularul de autorizare a mărfurilor de returnare. Veți primi un număr de autorizație de returnare, care trebuie să fie scris pe exteriorul căsuței de transport. Dacă pachetul este returnat fără un număr de autorizație de retur, returul poate fi întârziat sau respins.

rambursări:

Odată ce primim obiectul dvs., îl vom inspecta și vă vom anunța că am primit obiectul returnat. Vă vom informa imediat despre starea returului dvs. după inspectarea articolului.

În cazul în care returnarea dvs. este aprobată, vom iniția returnarea pe cardul dvs. de credit (sau metoda de plată originală). Vei primi un împrumut într-un anumit număr de zile, în funcție de politica emitentului cardului tău.

Livrare:

Sunteți responsabil pentru plata propriilor cheltuieli de transport la returnarea unui articol. Costul de transport nu este rambursabil.

Pentru a ne contacta:

Pentru asistență suplimentară în procesarea retururilor, vă rugăm să contactați asistența Telemar la +37362058999; 37362059000.

Produse care nu pot fi returnate / returnate

Returnările / rambursările nu vor fi permise datorită faptului că comanda de expediere automată nu este anulată la timp. Formularul de anulare a expediției auto trebuie trimis cu cel puțin cinci (5) zile lucrătoare înainte de data următoare de prelucrare programată pentru o comandă de expediere automată. Pentru asistență suplimentară în tratarea retururilor, vă rugăm să contactați asistența Telemar la: +37362058999; 37362059000.